Pencapaian Piagam Pelanggan

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN JAN-NOV 2013
ELEMEN PIAGAM PELANGGAN PENCAPAIAN
Jan Feb Mac Apr Mei Jun Jul Ogo Sep Okt Nov
JUMLAH KES DITERIMA 16 11 9 10 9 11 10 8 7 9 8
Penyelesaian Aduan Dalam Tempoh 7 – 30 hari bekerja - - - - - - - - - - -
Kes Kecil 7 (43.75%) 2 (18.18%) 2 (22.22%) 4 (40%) 1 (11.11%)  1 (9%)  1 (10%)  2 (25%)  1 (14%)  2 (22.22%)  2 (25%)
Kecil Besar  9 (56.25%)  9 (81.82%)  7 (77.78%)  6 (60%)  8 (88.89%)  10 (91%)  9 (90%)  6 (75 %)  6 (86 %) 7 (77.78%)   6 (75 %)
SDP  0 (0%)  0 (0%)  0 (0%)  0 (0%)  0 (0%)  0 (0%)  0 (0%)  0 (0%)  0 (0%)  0 (0%)  0 (0%)
Penyaluran Aduan kurang dr. 3 hari  15 (93.75%)  7 (63.64%)  7 (77.78%)  7 (70%)  7 (77.78%)  8 (73%)  7 (70%)  7 (87.5 %)  6 (86 %)  8 (89 %)  7 (87.5 %)
Penyaluran Aduan lebih dr. 3 hari  1 (06.25%)  4 (36.36%)  2 (22.22%)  3 (30%)  2 (22.22%)  3 (27%)  3 (30%)  1 (12.5 %)  1 (14 %)  1 (11 %)  1 (12.5 %)
00806801
  • Kemaskini : Selasa, 16 April 2024 |  Jumlah Pelawat :
Image

MAJLIS DAERAH BESUT,
22200 Besut,
Terengganu Darul Iman.

Ahad - Khamis : 8:00pg - 5:00ptg

T : +609 6956 388
HL : +609 6957 400
F : +609 6956 199
E : mdb@terengganu.gov.my

IKUTI KAMI

Penafian : Majlis Daerah Besut (MDB) tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.

Paparan Terbaik : Menggunakan versi terkini pelayar Internet Explorer / Mozilla Firefox / Google Chrome / Safari dengan resolusi 1366 x 768.

Hakcipta Terpelihara © 2024 Majlis Daerah Besut

Portal Rasmi Majlis Daerah Besut

MyGov Portal Amiro Technology Sdn Bhd

privasi

TERENGGANU PAY